| atomia go go go | |
|
|
Auteur | Message |
---|
atomianneke pis
Nombre de messages : 139 Age : 63 Club Préféré : AA GENT - ATOMIA Date d'inscription : 08/02/2007
| Sujet: atomia go go go Ven 9 Fév - 0:36 | |
| Vooreerst dank u voor de uitnodigheden van 07/02 voor de match in Oostende.Ik denk dat wij , supporters , ons goed in de Oostendse arena hebben laten horen en hoop dat in de volgende wedstrijden we samen met de spelers de bal door de ring jagen.
Wat Palmer betreft vind ik het een schitterend idee om hem vocaal te steunen (en waarom niet te laten beginnen aan de match).Je zag tegen Oostende dat hij zelfs niet meer naar de ring durft te gooien,dit in tegenstelling met vorig jaar toen hij Atomia veel plezier heeft bezorgd.(je mag dit ook niet vergeten).
Daarom vraag ik aan alle supporters :STEUN HEM MAXIMAAL EN IK BEN ZEKER DAT HIJ UW VERTROUWEN NIET ZAL BESCHADIGEN EN ZAL ANTWOORDEN MET DADEN OP HET VELD.
ELIJAH MIJN VERTROUWEN HEB JE NOG ALTIJD. | |
|
| |
papazou
Nombre de messages : 106 Age : 62 Club Préféré : Heu ... Atomia et Molenbeek. Localisation : Bxl Date d'inscription : 28/12/2006
| Sujet: Re: atomia go go go Ven 9 Fév - 0:51 | |
| Om hem te laaten beginnen denk ik niet dat de coach daarmee akkoord zal zijn, maar het is waar dat wij hem echt moeten steunen want hij is diep in de put. Sorry als er fouten zijn. | |
|
| |
tania
| Sujet: Re: atomia go go go Ven 9 Fév - 10:04 | |
| - papazou a écrit:
- Om hem te laaten beginnen denk ik niet dat de coach daarmee akkoord zal zijn, maar het is waar dat wij hem echt moeten steunen want hij is diep in de put. Sorry als er fouten zijn.
als er fouten zijn, da's niet zo erg, al een + om in nederlands te antwoorden ! | |
|
| |
BXL
Nombre de messages : 157 Age : 37 Club Préféré : Atomia / Miami / Lakers Localisation : en haut à droite, 1er porte à gauche Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: atomia go go go Ven 9 Fév - 16:15 | |
| Dag, eerst ben ik blij in Nederlands te spreken. Wel, aangaande Palmer heb ik gehoord dat hij enkele problemen mijn zijn land heeft. Als hij naar USA terug komt, moet hij naar de gevangenis gaan. Ik zie dat hij ook problemen met Defragne heeft. Daarom maakt hij slecht wedstrijden op het ogenblik. Ik hope dat later hij beter zal spelen. We hebben nog van hij nodig. Kom, Elijah zijn we alles met je ! cmt je deviens bon en neerlandais | |
|
| |
Street Fab
Nombre de messages : 213 Age : 35 Club Préféré : RSCA/ Atomia / Cleveland / Barça Localisation : Bxl Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: atomia go go go Dim 11 Fév - 15:53 | |
| - BXL a écrit:
- Dag, eerst ben ik blij in Nederlands te spreken. Wel, aangaande Palmer heb ik gehoord dat hij enkele problemen mijn zijn land heeft. Als hij naar USA terug komt, moet hij naar de gevangenis gaan. Ik zie dat hij ook problemen met Defragne heeft. Daarom maakt hij slecht wedstrijden op het ogenblik. Ik hope dat later hij beter zal spelen. We hebben nog van hij nodig. Kom, Elijah zijn we alles met je !
:) cmt je deviens bon en neerlandais | |
|
| |
Street Fab
Nombre de messages : 213 Age : 35 Club Préféré : RSCA/ Atomia / Cleveland / Barça Localisation : Bxl Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: atomia go go go Dim 11 Fév - 15:54 | |
| moi aussi avc un traducteur je suis bon lol, jms c toi qui a écrit tt seul mdr!! fab ps: g oublié cet fraz en dessous du post précédent | |
|
| |
BXL
Nombre de messages : 157 Age : 37 Club Préféré : Atomia / Miami / Lakers Localisation : en haut à droite, 1er porte à gauche Date d'inscription : 27/12/2006
| Sujet: Re: atomia go go go Dim 11 Fév - 20:12 | |
| - Street Fab a écrit:
- moi aussi avc un traducteur je suis bon lol, jms c toi qui a écrit tt seul mdr!!
fab ps: g oublié cet fraz en dessous du post précédent mdr !! la vie de ma mère c'est moi qui l'a écris !!!! T'oublie que je prend des cours hors école ou quoi ! Serieux ça me flatte que tu me dises ça même ! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: atomia go go go | |
| |
|
| |
| atomia go go go | |
|